Tabelis esitatud arvutused on esitatud grammi toote kohta. Lisaks alahinnatakse selle sisu sageli ja see erineb pakendil näidatud väärtusest. Meestel vähenes veresuhkru tase veres öösel ei söödud , mis annab tunnistust sellest, et insuliin, kui väga tugev anaboolik tegi oma tööd hästi.

Uuringus leiti ka, et kreatiin võib vähendada intensiivsust intensiivsetes treeningutes ja suurendada valgu ja süsivesikutega lihaste suurust. Mayo kliiniku andmetel, nagu ka paljude toidulisandite puhul, on kreatiini võtmisel kaalumisel mõningaid võimalikke kõrvaltoimeid, sealhulgas lihaskrampe, kõhulahtisust või seedetrakti valu.

Kreatiin tõmbab vett lihasrakkudesse, nii et see võib põhjustada ka veepeetust ja seetõttu ka kaalutõusu. Kreatiini kaalutõus on siiski vesi, mitte rasv, kuna kreatiinil pole kaloreid. Parim: Inimesed, kes soovivad visuaalselt suurendada lihase suurust ning suurendada jõudu ja jõudlust. Beeta-alaniin Beeta-alaniin on aminohape, mida tarbitakse sageli toidulisandina lihaste kasvu ja jõudluse parandamiseks.

Vastavalt ISSN-ile on beeta-alaniin toidulisandina tarbimisel parandanud füüsilist koormust ja vähendanud lihaste väsimust. Kuid beeta-alaniinilisandid on kõige tõhusamad, kui neid kasutatakse strateegiliselt. See toimib järgmiselt. Treeningu esimese 10 sekundi jooksul lõheneb fosfaatmolekul ATP ühendist ja seda kasutatakse kontraktsiooni tugevdamiseks, jättes uue ühendi, mida nimetatakse adenosiindifosfaadiks ADP.

See ATP molekul on taas kütuseks kasutamiseks valmis. Kreatiini laadimine ja jalgrattasõit Võib-olla olete kuulnud tehnikast, mida nimetatakse "kreatiini laadimiseks". Lihaste kreatiiniga küllastumiseks on vaja võtta kuni 30 grammi päevas.

Laadimisfaas ei tohiks kesta kauem kui seitse päeva ja ma usun, et enamiku inimeste jaoks piisab neljapäevasest laadimisfaasist.

Kreatiini ajalugu Kreatiin avastati Samuti on avastatud, et kõige rohkem leidub kreatiini kiludes. Mis on kreatiin?

Ma soovitan kasutada laadimistehnikat ainult esmakordse kasutaja jaoks või kui olete kreatiinist väljas olnud rohkem kui 28 päeva. Kui laadimisfaas on lõpule jõudnud, hoiab lihased küllastunud ööpäevas 5 kuni 20 grammi.

Ma kasutan laadimiseks tegelikult koguni 50 grammi ja igapäevaseks hoolduseks 30 grammi. Kreatiini ostmisel kapslite kujul tuleks annuse küsimusele pöörata erilist tähelepanu, kuna tootjad vähendavad seda sageli.

Liikme suuruse foto cm Super kreem liige liikme suurendamiseks

Kui kaua peaksin kreatiini võtma? Paljude uuringute andmete põhjal järeldub, et kreatiini võib võtta pidevalt. Siiski on olemas mõned tõendid, mis lükkaksid sellise otsuse ümber. Näiteks osutab rakutransportööride allareguleerimine, et aja jooksul umbes 2-kuulise regulaarse tarbimise järel võib lihaste vastuvõtlikkus selle toidulisandi suhtes väheneda.

Suurendada kasutamise liige Arvamused

Pärast 1,5—2 kuud kestva manustamiskuuri lõppu on kasulik teha vaheaeg nädalat. Sellest piisab, kui tagasite oma keha tundlikkuse toidulisandi komponentide suhtes. Kas on mingit kahju?

Kui uskuda teadlaste uuringuid ja tarbijate endi ülevaateid, siis kreatiin praktiliselt ei põhjusta selle kasutamisel negatiivseid tagajärgi. Kõik nõustuvad, et see on kvaliteetne ja peaaegu täiesti kahjutu Harvadel juhtudel võib pärast aine võtmist täheldada seedetrakti häireid kõhulahtisust, iiveldust, cmis on seotud keha kohanemisperioodiga kreatiini kunstliku lisamisega ja selle veidi suurenenud annusega. Lisandikristallid lahustuvad maos aeglaselt, mis põhjustab probleeme: kuigi see on tavalisem kreatiintsitraadi ja kreatiinimalaadi puhul, on monohüdraadil sellest puudusest vaba.

Kombinatsioon teiste toidulisanditega Kreatiinilisandid sobivad hästi ka teiste võimalustega, mis tähendab, et võite kasutada vadakut, gainerit populaarsus saavutatud suuresti suhkru olemasolu tõttu ja enamikku aminohappeid. Lisaks saate kreatiini kombineerida magusa või magustatud veega.

Kroonilise neeruhaiguse patsiendijuhend (PJ-N/20.1-2017)

Selle kasutamise peamine tingimus on piisava koguse vedeliku vähemalt 1 suure klaasi kasutamine, see ei oma tähtsust: pulbri lahustamiseks või kapsli joomiseks. See aitab toidulisandit kiiremini imenduda. Kas vedel kreatiin on saadaval? Kui ühed on huvitatud sellest, kuidas kreatiini pulbrina või kapslina võtta, on teised hämmingus nn vedela kreatiini, mis on monohüdraadi või fosfaadi lahus, turuletulekuga.

Kreatiini tüübid: plussid, miinused ja tõhusus. Kreatiinmonohüdraat

Selle toidulisandi tootjad kinnitavad ostjatele, et sellisel kujul imendub see organismis palju paremini, tänu millele kasv kiireneb ja nad saavad seda rohkem. See tähendab, et selgub, et vedel lisand ületab igas mõttes selle pulbri ekvivalenti.

Tegelikult pole kõik nii lihtne, sest pinnauuringute tulemusel avastasid teadlased suure hulga kreatiniini - kreatiini lagunemise jäänused. Lisaks alahinnatakse selle sisu sageli ja see erineb pakendil näidatud väärtusest. Seetõttu ärge alistuge turundajate nõudmistele ja ostke madala jõudlusega vedel kreatiin. Üldiselt, kui külastate regulaarselt ja olete kindlameelne, on kreatiinmonohüdraat täpselt see, mida vajate.

Kreatiini kõige populaarsem kaubanduslik vorm on praegu kreatiinmonohüdraat. Kõik hiljutised uuringud on selle ravimivormiga läbi viidud. See on peaaegu maitsetu ja vees lahustuv. Kreatiinmonohüdraat sisaldab ravimi kogumassi põhjal rohkem kreatiini kui kõik muud vormid.

Kui kehakaal on suur, on see ka neerudele koormav. Sel juhul tuleb arstiga arutada, kuidas kehakaalu tasapisi alandada, ilma et see oleks tervisele lisarisk. Kui kehakaal suureneb liiga kiiresti, informeerige kindlasti arsti.

Suurema stabiilsuse tagamiseks on see lihtsalt kreatiinimolekul, mille külge on kinnitatud veemolekul. Kui kreatiinmonohüdraat lahustub vees, eraldatakse see kimp lihtsalt. Kreatiinmonohüdraat sisaldab mg kreatiini ühe grammi ravimi kohta. Sellisel kujul on kreatiin puhas ja stabiilne. Kreatiinfosfaat ei ole parim vorm kreatiini lihasesse viimiseks. Üheski teaduslikus uuringus ei kasutata kreatiinfosfaati dieedina kreatiinfosfaadina.

Suukaudsel manustamisel ei ole fosfaadil ergogeenset ega anaboolset toimet ilmnenud. Kreatiinfosfaadi süstitavad vormid on olemas, neid kasutatakse Euroopas teatud südamehaiguste ravis. Kaks süstitavat fosfokreatiini kasutavat uuringut pole ergogeenset toimet näidanud. Fosfaat-kreatiini molekul on fosfaatrühmaga seotud kreatiinimolekul.

Gramm kreatiinfosfaati sisaldab mg puhast kreatiini. Kuna fosfaatrühm kaalub rohkem kui veemolekul, on kreatiinfosfaadi molekul raskem kui kreatiinmonohüdraadi molekul. Lisaks on päris kreatiinfosfaat väga-väga kallis. Teist kreatiinivormi nimetatakse kreatiintsitraadiks ja seda on tunnistatud ka kui supertoimingut korraga. Kreatiintsitraat lahustub vees paremini kui kreatiinmonohüdraat, kuid see on vähem kontsentreeritud vorm. Tsitraat sisaldab umbes mg kreatiini ühe grammi ravimi kohta, mis on peaaegu kaks korda vähem kui monohüdraadil, mis kahandab selle lahustuvuse eelist.

Dr Greenhaff viis laboris läbi mõlema ravimi võrdleva analüüsi. Avaldamata andmetel tsitraadi eeliseid ei näidata.

Kas inimesed kasutavad kreatiini? - Fitness

Tegelikult peab inimene ühe kreatiinitaseme saamiseks võtma kreatiinmonohüdraadiga võrreldes palju rohkem kreatiintsitraati. Omast kogemusest võin öelda, et kreatiintsitraat maitseb nagu akuhape ja maksab rohkem kui kreatiinmonohüdraat. Üldiselt on kreatiinmonohüdraat selle aine parim vorm. Kas kreatiinmonohüdraati on ohutu kasutada?

Veel üks hea uudis kreatiini kohta on väga ohutu ravim, isegi koguses, milles sportlased seda kasutavad. Ükski uuring ei tuvastanud muid negatiivseid kõrvaltoimeid peale tavalise seedehäire või isikliku talumatuse, mida mõnedel inimestel paljud ravimid näitavad.

Ja kuigi pikaajalisi uuringuid, milles kasutatakse suuri ravimiannuseid, ei ole läbi viidud, pole põhjust olla kindel, et ilmnevad muud mõjud. Üks uuring viidi läbi segarühmaga meestest ja naistest vanuses 32 kuni 70 aastat. Päevaannuse 20 grammi laadimisel 5 päeva jooksul ja 10 grammi päevase Kreatiin voib suurendada liiget hoidmisel 51 päeva jooksul kahjulikke mõjusid ei tuvastatud. VLDL-kolesterool ja triglütseriidid on südamehaiguste ja diabeedi täiendavad riskifaktorid.

Meestel leiti selles uuringus ka veresuhkru kontsentratsiooni langust pärast üleöö toidust hoidumist, mis näitab insuliini jõudluse paranemist. Varasemad uuringud on näidanud, et kreatiin vähendab diabeetikute veresuhkrut, kuid lõplike järelduste tegemiseks on vaja rohkem uurida. Kas kreatiin on seaduslik? Kreatiin ei ole ravim ega steroid. See on meie keha poolt toodetud looduslikult ja seda leidub paljudes toitudes suhteliselt suurtes kogustes kuigi katseid regulaarse dieedi tõttu treeningtulemuste parandamiseks vajaliku kreatiini koguse saamiseks võib nimetada ebapraktiliseks või pigem ebareaalseks.

Kreatiin on seaduslik ja lubatud igat tüüpi võistlustel. Seda ei keela spordiliidud ega valitsusasutused. Järgmine kreatiini kasutamise tase Noh, see, millest me eespool rääkisime, on kindlasti huvitav, kuid me ei õppinud praktiliselt midagi uut, lihtsalt kordasime, mida läbi tegime.

Alasti poisid liikmete suurused Meeste suuruste kohta

Vaatame nüüd, mis praegu kreatiinimaailmas toimub. Alustuseks hea uudis. Viimase aasta jooksul on viis ülikooli teadusprogrammi näidanud, et kreatiinmonohüdraadi tõhusust saab veelgi suurendada, veelgi enam. Siin on lugu Dr Paul Greenhaff, üks kreatiini kasutamise pioneere ja kindlasti ka tema kõige aktiivsem teadlane, leidis, et mõnda inimest võib klassifitseerida selle ravimi suhtes immuunseks.

Tema uuringud näitasid, et kuigi enamik sportlasi reageerib kreatiini kasutamisele hästi, on umbes kaks isikut kümnest uuritava ravimi suhtes immuunsed.

Dr Greenhaffi edasised katsed veensid teda, et anaboolne hormooninsuliin võib toimida kreatiinitundlikkuse regulaatorina. Ka loomkatsetel põhinev EAS-i teadlane Anthony Almada pakkus, et insuliin võib olla seotud kreatiini imendumise ja toimimisega.

Ta pakkus, et kreatiini efektiivseks kombinatsiooniks võib olla kreatiini ja täpse süsivesikute koguse kombinatsioon, mis põhjustab insuliini vabanemist. Almada uuris hoolikalt dr Greenhaffi tööd ja kohtus temaga Londonis, et seda teemat täiendavalt uurida.

On aeg treenimiseks Inimeste suhtumine sporditoitumisse on mitmetähenduslik. Keegi mõistab "naljad" hukka keemia kasutamise eest, mõistmata kreatiini, aminohapete või valkude tarvitamist. Teised vastupidi kiidavad heaks ja isegi kasutavad ennast, kuigi kulturism pole nende ametialane tegevus.

Pärast seda veetis ta mitu nädalat laboris, et määrata täpset dekstroosi kogust ravimis. Tema eesmärk oli luua segu, mis väljutaks piisavas koguses insuliini kreatiini rakkudesse transportimiseks ega koormaks keha üleliigsete kaloritega. Almada läbi viidud uuringute tulemusel jõudis ta järeldusele, et 35 grammi dekstroosi ja 5 grammi kreatiini segu võib anda võimsa efekti. Täpsuse huvides sisaldas Almada ühte grammi tauriini, aminohapet, mis jäljendab insuliini mõju ja parandab kreatiini transporti lihasrakkudesse.

Lisaks lisas Almada kreatiini manustamissüsteemi toimimise optimeerimiseks dinaatriumfosfaati naatrium on oluline osa kreatiini manustamissüsteemismagneesiumfosfaati ja kaaliumfosfaati kõik need ained võivad mängida olulist rolli fosfokreatiini moodustumisel. See toode saadi teadusuuringute põhjal, mitte kuulujuttude ja raha teenimise soovi põhjal, nagu paljude ettevõtete puhul. Millised testid näitasid Almada jätkuvat uurimistööd, et selgitada välja, kas Phosphagen HP on tegelikult efektiivsem kui lihtsalt kreatiin.

Teda abistas Omaha Nebraska ülikooli teadustöötajate koolitusrühma liige David Noonan. Neonan ja tema kolleegid ei olnud uuringute tulemustest mingil moel huvitatud. Noonan ja tema abilised võrdlesid kreatiini ja Phosphagen HP toimet, selleks valiti 30 subjekti ja nad jaotati juhuslikult kolme rühma, kuhu kuulus 10 inimest. Kõigil katsealustel oli vähemalt kolmeaastane jõutreeningu kogemus, kõik olid kolledži jalgpallimeeskonna liikmed.

Enne uurimistööd hinnati igas katseisikus kogu keha koostist. Samuti mõõdeti võimsusvõimet vastavalt pingipressiletippkiirust saja Kreatiin voib suurendada liiget kaugusel ja maksimaalset tulemust kõrgushüppes. Uuringu ajal järgisid kõik katsealused sama treeningprogrammi ja dieeti nagu enne uuringut.

Oluline on märkida, et uuringute ajal ei teadnud ei katsealused ega teadlased, kes rühmas millist ravimit võttis.

Kõigil valmististel oli sama valge pakend ja maitsesid sama. Ettevõtte esindajad ei osalenud nendes uuringutes nagu ka kõigis EAS-i läbiviidud uuringutes. Kõik testid ja analüüsid viisid läbi ülikooli töötajad. Uuringu lõpus oli mass "kuiv" ja see võttis arvesse rasva, maksimaalset jõudu, kiirust Kuidas juhtida liige arstidega vertikaalset hüpet.

Esialgsed andmed olid enam kui huvitavad.

Ainsad lihaseid toetavad toidulisandid tasuvad tegelikult raha kulutada

Phosphagen HP on igas mõttes parem kreatiinist. Phosphagen HP kasutamise nelja nädala jooksul saavutasid katsealused rohkem lihasmassi, näitasid kalduvust kaotada rasvavarusid ning lisasid sprindi ja kõrgete hüpete tulemustele rohkem kui need, kes kasutasid kreatiini ja platseebot.

  1. Liikme suuruse suurenemine erektsiooni ajal
  2. Kuidas suurendada suguelundeid kodus
  3. Kuidas suurendada liikme 18 aastat
  4. Toiduvalmistamise protsessis eelistatakse keetmist, hautamist, küpsetamist, aga ka aurutamist.
  5. Miks inimesed kasutavad ikka veel kivisütt?

Uued uuringud kinnitavad tõsiasja, et kombinatsioon kreatiin pluss süsivesikud toimib. Kuna uuringud on näidanud, et kreatiiniga kombineeritud täpne süsivesikute kogus annab võimsa efekti, on selle järelduse kinnitamiseks ja laiendamiseks tehtud mitmeid katseid. Näiteks on Creitoni ülikoolis läbi viidud korduvad uuringud dokumenteerinud kreatiini ja süsivesikute kombinatsiooni taas Phosphagen HP positiivse mõju treeningutulemustele.

Võib-olla on see just lihaste "pumpamise" põhjus, mis ilmub pärast selle ravimi kasutamist. See uuring näitas ka, et tulemused kasvavad isegi nende sportlaste puhul, kelle keha ei reageeri puhtale kreatiinile.

Selles ei saa olla viga - kreatiini ja süsivesikute kombinatsioon töötab palju tõhusamalt kui puhas kreatiin.

Tekib küsimus - kas sellised ravimid nagu Phosphagen HP toimivad paremini kui lihtsalt kreatiin ja viinamari või muu puuviljamahl? Puuviljamahlad tõstavad ka insuliini. Minu arust on parem. Tuletan meelde, et klaas viinamarjamahla umbes ml sisaldab umbes 35 grammi süsivesikuid umbes sama kui Phosphagen HP osas.

  • Kas ta on kasvanud, kui võtta kreatiini
  • Järeldus Kreatiinmonohüdraat on vaieldamatult populaarseim kulturismi toidulisand täna turul.
  • Mida liige suurus sobib

Viinamarjamahlas sisalduvad süsivesikud koosnevad aga pooltest glükoosist ja fruktoosist. Kuid fruktoosi tarbimine ei suurenda praktiliselt insuliini kasvu võrreldes glükoosi või dekstroosiga. Olen nõus raha eest väitma, et need Phosphagen HP portsjonis sisalduvad süsivesikud annavad insuliini palju rohkem kui need, mis sisalduvad võrdsetes osades viinamarjamahlas.

See suurem insuliini vabanemine annab kreatiini imendumisel suuremad tulemused. Aga mis siis, kui võrrelda Phosphagen HP ja puhast kreatiini viinamarjamahlaga hinnaga? Käisin toidupoes ja proovisin hinnata viinamarjamahla ml serveerimise keskmisi kulusid - selgus, et umbes 65 senti. Lisage kreatiini portsjoni maksumus 5 grammi ja ootamatult leiame, et Phosphagen HP portsjon maksab vähem kui puhta kreatiini portsjon mahlaga.

Category: Health

Ma vähemalt tegin just seda. Ja Phosphagen HP on palju mugavam kasutada.

Seksuaalne liige 17-aastane Seks ja liikme suurus

Lisaks ei saa te lisaks mahlale neid lisaelemente naatrium, fosfaadid ja tauriinmis dr Almada sõnul muudavad Phosphagen HP efektiivsemaks.

Ma ei usu, et saate Phosphagen HP-ga viga teha - see on mitmete teaduslike uuringute tulemuste kohaselt tunnistatud tõhusaks, see on mugav ja ökonoomne ning tõestanud oma tõhusust mitte ainult laborites. Arvan, et täna on see parim saadaolev spordiravim. Jätkamine: Kas ma pean tsirkuleerima kreatiini tarbimist? Küsige kulturistide, treenerite, toitumisspetsialistide, arstide või teadlaste käest, milline toidulisand on kõige loomulikum ja tõhusam ning peaaegu kõik nad annavad teile ühe vastuse: kreatiin.

See lihtne aminohappe derivaat annab teile jõudu ja aitab teil lihaseid kiiresti üles ehitada. Põhimõtteliselt võite isegi teada, kuidas see toidulisand töötab Kui ei, siis lugege artikli lõpus olevat kreatiini põhitõdede tabelit. Selles, et kreatiin on teie tervisele ohutu ja efektiivne, pole kahtlust. Kuid inimloomuse eesmärk on püüda anda endast parim, kui võimalik, paremini teha - mõelda turbolaaduriga mootoritele, satelliittelevisioonile ja kunstlikele rindadele Sarnasel viisil on teadlased püüdnud kreatiini omadusi parandada juba ndate aastate algusest ja nende uurimistöö jätkub tänapäevani.

Praeguseks pakuvad teadlased kreatiinilisandeid, mis erinevad mitmesuguste nimetuste poolest, sealhulgas tsitraat, anhüdros, fosfaat, malaat, tartraat jne. Tekib küsimus: kas need toidulisandid on tegelikult paremad kui algsed monohüdraadid? Soovitame teil tutvuda 15 kreatiinivormiga, mille hulgast saate valida endale kõige sobivama variandi. Kreatiinmonohüdraat Kreatiin voib suurendada liiget kahtlust, et kreatiinmonohüdraat on kreatiini kõige odavam, taskukohasem ja enim uuritud vorm.

Monohüdraati müüakse tavaliselt pulbrina. Enamiku inimeste jaoks, kes seda toidulisandit kasutavad, annab kreatiinmonohüdraat soovitud tulemused, mida kinnitavad kõikvõimalikud teadlaste aruanded ja üksikud artiklid. Varem, kui kreatiinmonohüdraati müüdi jämeda pulbrina, põhjustas see sageli soolestiku koolikuid, puhitust ja kõhulahtisust.

dk yoo tg wave self defense 🌊 dk yoo tg wave in the real fight - tg wave 1

Enamik kaasaegseid kreatiinmonohüdraadi toidulisandeid on saadaval väga peene pulbrina, sarnaselt jahuga. Selline pulber on 20 korda väiksem kui algses kreatiinmonohüdraadis.